Veelgestelde vragen
Ja, een klein deel van onze producten worden tentoongesteld bij de winkel van Toon Interieur in Gieten. Hier kunt u een impressie krijgen van hoe de kwaliteit is van onze meubelen en ook hier kunt u eventueel direct een (maatwerk) order plaatsen.
Let op, dit is slechts een kleine showroom van 30m2.
Wij maken gebruik van A-kwaliteit hout. Dit wilt zeggen dat het hout duurzaam is en het bestaat uit de beste selectie planken.
Het kan voorkomen dat na enige tijd het hout gaat werken. Dit houd in dat het hout kan gaan krimpen of uitzetten. Hierdoor kunnen de kieren tussen de planken groter of kleiner worden. In enkele gevallen kan het ook voorkomen dat het hout lichte scheurtjes vertoont.
De oorzaal hiervan is de luchtvochtigheid en de temperatuur in de ruimte waar het meubel staat. Als de luchtvochtigheid percentage laag is, zal het hout lichtlijk kunnen krimpen. Dit kan na enkele dagen, weken of zelf maanden gebeuren.
Wij geven geen garantie op scheurtjes of kiertjes die achteraf ontstaan. Wij hebben hier vooraf helaas geen invloed op omdat het werking van hout een natuurlijk proces is. Uiteraard denken we wel graag per individueel geval mee. In sommige gevallen repareren wij het meubel of wisselen wij bepaalde delen om voor nieuwe planken. Wanneer de werking extreem is, waardoor het meubel niet meer functioneert, zullen we uiteraard uit service handelen.
Uiteraard heeft u garantie op beschadigingen of constructie fouten van het betreffende meubel (dit zijn bijv. krassen bij het afleveren of wanneer de maatvoering niet is zoals deze bij de bestelling is opgegeven). In deze gevallen zullen we het meubel enkel tijdelijk terug nemen om het meubel te herstellen en zo snel mogelijk weer afleveren. Het terugnemen en retourneren van de kosten doen wij bij maatwerk opdrachten niet.
Ja, de productie van de meubelen doen wij 100% zelf. Ook de meeste accessoires items maken wij zelf. Slechts enkele woonaccessoires items produceren wij niet zelf.
Ja, dat is mogelijk. Wij kunnen alles op maat en naar wens maken. Vaak krijgen wij door klanten hiervoor foto’s toegestuurd van bestaande designs die ze door ons willen laten maken. Dit is uiteraard geen probleem maar hou er rekening mee dat wij dit niet zomaar mogen kopiëren. Daarom zullen wij ten aller tijden het design een klein beetje aanpassen zodat het geen exacte kopie is.
Wij vinden dat jammer om te horen maar het kan helaas gebeuren. Wij zijn uiteraard erg benieuwd wat ervoor heeft gezorgd dat u niet tevreden bent. Neem gerust contact op met ons via info@tooninterieur.nl of via 06-18181540. Wij zullen er dan alles aan doen om u naar tevredenheid te helpen.